Sütiket (cookie) használunk, hogy megkönnyítsük webáruházunk használatát az idelátogatóknak. Az „OK” gombra kattintva elfogadja a preferenciális, statisztikai és marketing sütik használatát számunkra és partnereink számára. A weboldal működőképességének fenntartása érdekében funkcionális sütiket is használunk. A sütikel kapcsolatos részletes információkért és beállításokért kérjük, kattints ide!

email: info@hordoktolgyfabol.hu

Hírek

arr3Használati utasításHelyezze a hengert egy állványra, és helyezze be a csapot az elülső lyukba. Ha sárgaréz, csak...

ELADÓ ÁRUK

az árunk 84 000 Ft
Készleten
Új
Akciós
az árunk 60 000 Ft
Készleten
Akciós
az árunk 20 000 Ft
Készleten
Akciós

Szerződési feltételek

1. Általános rendelkezések és meghatározások

a. Jelen panasztételi eljárás a módosított Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Törvény) szerint készült, és olyan fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: Áru) vonatkozik, amelyekre a jótállási idő alatt a vásárló kellékszavatossági jogai (a továbbiakban: Reklamáció) érvényesülnek.

b. "Eladó" Z dreva, s. r. o., azonosítószám: 56047959

c. A „Vevő” az a jogalany, amely az Eladóval az Áruk megvásárlására vonatkozó szerződést kötött.

2. Jótállási feltételek

a. Ha az Áru nyilvánvaló hibákat mutat, pl. különösen, ha az Árut sérült szállítási csomagolásban adják el a Vevőnek, a Vevő jogosult az Árut nem átvenni. Ebben az esetben a Vevő azon joga, hogy az Eladó által megfelelő teljesítést biztosítson, vagy a vételárat a Vevő választása szerint visszaküldje, továbbra is fennáll.

A jótállás nem vonatkozik az áru vevő általi mechanikai sérülésére, az áru nem megfelelő, vagy nem megfelelő körülmények közötti használatára, szakszerűtlen kezelésre, az áru gondozásának elhanyagolására, szakszerűtlen összeszerelésre, az áru szakszerűtlen kezelésére és használatára, az áru nem megfelelő gondozására, szakszerűtlen beszerelésre. Az ingyenes jótállási javításra való jogosultság megszűnik szakszerűtlen összeszerelés, az áru szakszerűtlen üzembe helyezése, az áru szakszerűtlen kezelése, vagy az áruba a jótállási időn belül nem meghatalmazott személy általi szakszerűtlen beavatkozása esetén is. Ugyanakkor az eladó fenntartja a jogot, hogy az ilyen árukért pénzt ne küldjön vissza, és azt a jogot, hogy ne cserélje ki más árukra. Minden garanciális javítás ingyenes, ha az előző pont szerinti jótállási igény az igénylés időpontjáig nem járt le.

c. A jótállási idő hosszára a törvény hatályos rendelkezései az irányadók, azaz 24 hónapig tart, jogszabályban foglalt eltérésekkel, vállalkozási tevékenység keretében történő vásárlás esetén (a vásárlási bizonylaton az azonosító szám feltüntetése) a jótállási idő 12 hónap.

d. A vevő a törvényben meghatározott minden esetben jogosult a szerződéstől elállni. Az elállás attól a pillanattól hatályos az Eladóval szemben, amikor a Vevő írásbeli elállási nyilatkozatát kézbesítette részére.

Szerződéstől való elállás esetén a szerződés kezdettől fogva megszűnik, és a szerződő felek kötelesek visszaadni mindazt, amit az alapján nyújtottak.

3. Panaszkezelés

a. A reklamáció az Eladó székhelyén történik.

b. Abban az esetben, ha a Vevő él a jogával, és az Áru meghibásodásának javítással történő elhárítását igényli, és a jótállási jegyben az Áru garanciális javítására az Eladón kívüli más szervezetet jelöltek meg, amelynek telephelye az Eladóval azonos helyen vagy a Vevőhöz közelebbi helyen van, a Vevő a jótállási jegyben meghatározott jótállási jogát gyakorolja.

c. Abban az esetben, ha az eladón kívül nem lehetséges garanciális javítást igényelni, az eladó biztosítja a garanciális javítást. Az eladó a reklamáció beérkezésének napján a vevőnek az áru reklamációjának átvételéről szóló okmányt állít ki, amelyben a 18. § bek. rendelkezéseinek megfelelően pontosan jelzi az áru hibáit. A fogyasztóvédelmi törvény 5. -a. Az eladó a reklamáció feldolgozását követően e-mailben tájékoztatja a vásárlót, és egyidejűleg e-mailben vagy ajánlott levélben kézbesíti a vevőnek a panasz feldolgozásáról szóló írásos dokumentumot (panaszjegyzőkönyvet), legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül.

d. Továbbá a Vevő jogosult garanciális javítást kérni hivatalos szervizben, melynek listája az Áru dokumentációjához mellékelve van, vagy az Eladó kérésére e-mailben vagy telefonon értesíti a Vevőt.

e. Az eladó a reklamációról azonnal, összetett esetekben 3 munkanapon belül dönt. Indokolt esetben, különösen, ha a termék állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül. Ezen időszak lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől, vagy jogában áll a terméket új termékre cserélni.

Az eladó köteles a reklamációt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok egyikén befejezni:
a) a kijavított áru átadásával,
b) az áru kicserélésével
e) az árukifogás elutasításának indoklásával.

f. Abban az esetben, ha az Árut el kell küldeni az Eladónak vagy egy szervizközpontba, a Vevő úgy jár el, hogy az Árut megfelelő csomagolásba csomagolják, amely kellően védi az Árut és megfelel a törékeny Áruk szállítására vonatkozó követelményeknek, és a szállítmányt a megfelelő szimbólumokkal jelöli.

úr Abban az esetben, ha a reklamált árut postán vagy futárral kézbesítik a cég székhelyének címére, a felelős személy átveszi az árut, ellenőrzi a szállítmányt, a dokumentációt (számla, pénztárgép, csomagolás), a reklamáció határideje szempontjából a futártól, postástól való átvétel napja a döntő. Javasoljuk, hogy kössön biztosítást a kiszállított árura. Utánvétes küldeményt nem fogadunk el.

h. törvény vonatkozó rendelkezése szerint a kárigénylési határidő lejártának figyelemmel kíséréséért a felelős teljes körűen felelős. 250/2007 Coll. a fogyasztóvédelemről és a Polgári Törvénykönyvről, valamint a panasz jogszabályi határidőn belüli kezeléséről az ügyfél haladéktalan megkeresését e-mailben, SMS-ben vagy ajánlott levélben.

i. A reklamáció megfelelő feldolgozása után a Szervizközpont telefonon, e-mailben vagy a Vevővel egyeztetett egyéb módon felkéri a Vevőt a kijavított Áru és a reklamációs jegyzőkönyv átvételére, illetve közös megegyezés alapján az árut a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt ajánlott levélben kézbesíti a Vevő részére.

j. A szerviztechnikusnak a Vevőnél tett látogatása során jegyzőkönyvet kell felvenni az észlelt meghibásodásokról és azok megszüntetésének módjáról. Ilyen protokoll nélkül a szerviztechnikus látogatása nem kerül figyelembevételre.

k. A jótállási igény az Áru szakszerűtlen összeszerelése vagy nem szakszerű üzembe helyezése, valamint az Áru szakszerűtlen kezelése esetén megszűnik.

4. Záró rendelkezések

a. Panasz esetén a Vevő a reklamációjáról az Eladót tájékoztatja, és megállapodik vele a reklamáció legmegfelelőbb módjában. Az Eladó a reklamáció jellegére tekintettel felajánlja a Vevőnek, hogy egy szerviztechnikus keresse fel és az Áru hibáit az esetleges beszerelés helyén, azaz a Vevőnél kijavítsa, vagy javasolja az Áru szervizbe szállítását.

b. Jelen panasztételi eljárás 2011.03.14-én lép hatályba. A panasztételi eljárás módosítása fenntartva.

Ha igényelni szeretné az árut, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Garancia

Az árukra vonatkozó jótállási idő az adásvételi szerződés megkötésétől számított 24 hónap, kivéve, ha az adott árura más jótállási időszak került meghatározásra, és az áru átvételének és az áruhoz szükséges dokumentumok meghatalmazott általi visszaigazolásának napjától kezdődik. A 24 hónapos jótállási idő a magáncélú áru értékesítésére vonatkozik [620. §. 1. §-a]. Ha a vevő vállalkozó, és üzleti tevékenység céljából vásárolja meg a terméket, a szavatossági időre a gyártó jótállási feltételei az irányadók a 429. §-a szerint. 2. §-a alapján.

A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a vásárló az áru garanciális javítása miatt nem tudta használni az árut.

Az áru újra cseréje esetén a vásárló egy okmányt kap, amelyen a kicserélt árut feltüntetik. Az egyéb igények érvényesítése az eredeti szállítólevél és a jelen reklamációs dokumentum alapján történik. Árucsere esetén a jótállási idő az új áru átvételének napjától kezdődik, de csak az új árura.

Minden, a törvény által alkalmazott garanciális javítás ingyenes.

Az üzemeltető jogosult az online áruház weboldalán vásárláskor használt e-mail címek körébe tartozó vásárlók személyes adatait elküldeni a Heureka.sk portál üzemeltetőjének a vásárlással való elégedettségről szóló kérdőív generálása és elküldése céljából a Verified by vásárlók program részeként, amelyben online áruházunk is részt vesz. A Heureka.sk portál üzemeltetője cégünk vonatkozásában a Szt. 8. §-a értelmében személyes adatfeldolgozó. nem. 122/2013. a személyes adatok védelméről. Az e-mail címek küldése minden olyan ügyfelet érint, aki a 62. § (2) bekezdése szerint nem ért egyet a kereskedelmi közlemények küldésével. törvény 3. §-ában foglaltak szerint. 351/2011. az elektronikus kommunikációról, és minden online áruházban történő vásárlás után történik. A Heureka.sk portál üzemeltetője a https://sluzby.heureka.sk/napoveda/dolezite-dokumenty/ címen elérhető Verified by ügyfelek program feltételeinek megfelelően kizárólag elégedettségi kérdőív készítésére és elküldésére szolgáló e-mail cím megadására jogosult. A Heureka.sk portál üzemeltetője a megadott e-mail címeket arra az időszakra tárolja, ameddig cégünk szerepel a Verified by Customer programban, vagy arra az időszakra, amikor az ügyfél nem fogadja el az üzleti értesítések küldését cégünknek vagy közvetlenül a Heureka.sk portál üzemeltetőjének, amelyre minden egyes kérdőívben lehetőséget ad.

Panaszosztály

  • Malcov 11, 086 06 Malcov, Szlovákia
  • telefonos elérhetőség: +421 911 94 94 97
  • e-mail: info@hordoktolgyfabol.hu

Reklamáció vagy visszaküldés esetén az áruk visszaküldésének költségei a vevőt terhelik.

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

NWQ0MjZ